Madonna - Ghosttown

Személyes vélemény egy feldolgozásról, valamint saját tervek

     Mostanság körülnéztem egy kicsit a zenei szcénában, és rábukkantam az általam linkelt feldolgozásra, mely arra sarkallt, hogy hosszasabb véleményt írjak róla. Madonna munkásságát nem olyan régen kezdtem tanulmányozni, a táncosabb darabjai nem hagytak bennem különösebb nyomot, bár az énekesnő színpadi jelenléte ez esetben is kétségtelenül nagy.

     A Ghosttown ezen feldolgozása Taylor Swift gitárjátékának közreműködésével született meg, és miután meghallgattam az eredeti zenét, nekem egyértelműen szimpatikusabbnak tűnt a feldolgozás és az élő produkció. Ebben közrejátszik, hogy a dal előadásának módja sosem ugyanolyan, a videón tapintható hangulat pedig igazán különleges, így joggal állíthatom, hogy a dal többszöri meghallgatásra is élménydús maradt. Ennek hatására gondolkodtam el a dal újabb feldolgozásának elkészítésén, az ének helyett ezúttal hegedűvel és általam komponált kísérettel. A felépítés során szeretném majd kibontakoztatni azt a mondanivalót és hangulatot, melyet a dal közvetít, de természetesen mindezt dalszöveg nélkül. 

  Összegezve, egyelőre csak vázlatos terveim vannak a megalkotásról, könnyen lehet, hogy a következő bejegyzésem már az elindult munkafolyamatba fog betekintést nyújtani.